سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقدمه کتاب

ارسال  شده توسط  زینب موسی در 88/5/21 11:0 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

درباره این کتاب :

به بسته ی آموزشی گواهی نامه NETWORK+  خوش آمدید . این بسته آموزشی مفاهیم اولیه computer networking  را معرفی می کند . این بسته  برای آماده سازی شما جهت دریافت گواهی نامه network+   که توسط COMPTIA ارائه می گردد، طراحی شده است .برنامه این گواهی نامه تکنولوژی هایی را که غالبا شبکه های امروزی مورد استفاده قرار می دهند ، در بر می گیرد. این گواهی نامه نشان دهنده میزان دانش متخصصین شبکه است.
قبول شدن در امتحان این گواهی نامه به مثابه آن است که شما تمام دانش های لازم جهت کار حرفه ای در شبکه ها را دارا هستید.با این حال این کتاب فقط برای گذراندن امتحان نیست و درسهای فصول کتاب به گونه ای طراحی شده است که دانش لازم جهت کار در محیط های واقعی را به شما بدهد.
هر فصل کتاب به تعدادی درس تقسیم شده است .در هر درس بخش های کار گاهی گنجانده شده است تا بتوانید جزییات مفاهیم مطروحه را تمرین کنید و بر اثر این تمرینات به درک کافی از مفاهیم دست پیدا کنید در پایان هر فصل خلاصه ای از موضوعات مطرح شده آمده است . همچنین مجموعه ای  از سوالات مربوط به آن بخش تهیه شده که بوسیله آنها می توانید میزان یادگیری خود را بسنجید .

ادامه مطلب...

سیگنال ها و پروتکل ها

ارسال  شده توسط  زینب موسی در 88/5/21 11:0 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

همونطور که قول داده بودم ادامه ترجمه رو میذارم امیدوارم که مورد استفاده قرار بگیره .سعی میکنم مطالب کوتاه کوتاه و پیوسته حداکثر یک روز در میون باشه تا خوندن و یادگیری و آسونتر باشه و حوصلتون رو سر نبره . خوشحال میشم اگر پیشنهاداتی داشتید یا اینکه اشتباهی در این متن پیدا کردید خبرم کنید .

ادامه مطلب...