سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش جاوا (2)

ارسال  شده توسط  زینب موسی در 89/1/29 4:0 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

اپلیکیشن های چند لایه توزیع شده

پلت فرم J2EE از مدل اپلیکیشن های چند لایه توزیع شده استفاده می کند .این اپلیکیشن ها منطقا به کامپوننت هایی تقسیم می شوند که منطبق بر توابع کاربرد های  هستند این کامژوننت ها که  یک اپلیکیشن J2EE  را می سازند  بسته به لایه ای که به آن تعلق دارند بر روی ماشین های متفاوتی نصب شده اند . شکل 1-1 دو اپلیکیشن J2EE چند لایه را نشان می دهد که به لایه های توزیع شده در لیست زیر تقسیم شده اند . بخش های اپلیکیشن J2EE  که در این شکل نشان داده شده اند در بخش  کامپوننت های J2EE توضیح داده  شده اند .این کامپوننت ها به دسته های زیر تقسیم می شوند :

ادامه مطلب...

آموزش جاوا (1)

ارسال  شده توسط  زینب موسی در 89/1/28 3:0 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

امروزه بیشتر رویکرد برنامه نویسان ایرانی بخصوص در زمینه وب متوجه محصولات مایکروسافت می باشد . این امر می تواند دلایل متعددی را شامل شود که بررسی آن مقاله ای جدا از این بحث را می طلبد. اما شاید بتوان گفت مهمترین دلیل این امر نبود منابع آموزشی کافی در مورد سایر فناوری ها و زبان های برنامه نویسی بخصوص به زبان فارسی باشد .
البته در مسیر توسعه جامعه نرافزاری کشور و بحث های امنیتی پیشرو مسلما این وضعیت وضعیت مطلوبی نیست . لذا تهیه بستر مناسب جهت کاربرد زبان های دیگر در بخش تخصصی و کاربردی برنامه نویسی بسیار ضروری به نظر می رسد .یکی از اهداف راه اندازی این وبلاگ معرفی و آموزش سایر زبان هاست.
یکی از این زبان های قوی و بسیار ژرکاربرد زبان جاوا است . در این بخش سعی دارم تا در حد مقدور به آموزش این زبان و تکنولوی J2EE بپردازم .

ادامه مطلب...